Με την βοήθεια του infographic που σας παρουσιάσαμε, στο πρώτο μέρος του άρθρου, διαπιστώσαμε που πρέπει να εστιάσει και να αναπτύξει στρατηγικές μια μικρομεσαία επιχείρηση. Σε αυτό το μέρος θα δούμε τι περιεχόμενο πρέπει να έχει το site μας, καθώς και στο που χρειάζεται να εστιάσουμε περισσότερο ή λιγότερο για να δούμε τα πρώτα αποτελέσματα.
Το digital marketing είναι ένας τομέας που εξελίσσεται συνεχώς. Η αλλαγή της τάσης είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να επηρεάζει τις στρατηγικές μας, όμως δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας. Ο επόμενος παράγοντας είναι η τεχνολογική εξέλιξη. Έτσι λοιπόν όποιοι έχουν διορατικότητα και μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα, θα μπορέσουν να αναπτυχθούν σε αυτόν τον τομέα.
Το 40% κάνει αναζήτηση αποκλειστικά από κινητό, ενώ το 51% των χρηστών έχει ανακαλύψει τουλάχιστον μια νέα εταιρία ή προϊόν από το κινητό του. Το πιο σημαντικό από αυτά τα ποσοστά είναι πως τα 2/3 των χρηστών από κινητό, φεύγουν από ένα site το οποίο δεν είναι καλά ανεπτυγμένο για κινητά τηλέφωνα.
Συμπεραίνουμε πως το website μας είναι απαραίτητο να γίνει “Responsive”. Αυτό πλέον δεν αρκεί. Στόχος μας είναι να δώσουμε μια ξεχωριστή εμπειρία στον «mobile χρήστη» και αυτό μπορεί να γίνει αναπτύσσοντας ένα web application, που δεν θα ξεπερνάει τα 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει.
Ας περάσουμε στα εργαλεία της Google. Όπως αναφέρει το infographic παρακάτω, το Google Adwords είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο για το SEO, καθώς ο τελικός μας στόχος που είναι να εμφανιστούμε πιο ψηλά στις αναζητήσεις έχει πάρα πολλές παραμέτρους πέρα από τα keywords. Κάποιοι σημαντικοί παράγοντες είναι η δομή του site, το δυναμικό-αποκλειστικό περιεχόμενο του, καθώς και η συνεχής ανατροφοδότηση του με πληροφορία.
Για παράδειγμα τα πολλά links που δείχνουν ακριβώς σε ποια σελίδα μας πάνε μπορεί να μας χρεώσουν με penalty πόντων στο SEO Score της ιστοσελίδας μας.
Έτσι πρέπει να ενημερωνόμαστε συνεχώς για τις ενημερώσεις της Google και να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές που χρειάζονται.
Όσων αφορά το τα χρήματα που ξοδεύονται για το SEO παγκοσμίως, αναμένεται να φτάσουν τα 80 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Το παράδοξο όμως είναι πως το 81% των marketers βλέπουν το site τους να ξεπερνά τον μέσο όρο με απλές στρατηγικές. Αυτό γίνεται γιατί υπάρχουν πολλά “εγκαταλελειμμένα site” ή απλά δεν ακολουθούν τη λογική του SEO Score. Παράλληλα το 44% των marketers ξοδεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό του budget που έχουν στο ψάξιμο και στην αναζήτηση στρατηγικής, παρά στην ίδια την υλοποίηση της.
Το infographics καταλήγει πολύ σωστά, στο ποσοστό που πρέπει να κατανέμουμε τον χρόνο και τους πόρους μας. Φυσικά αυτά είναι η δημιουργία νέου περιεχομένου, η αναζήτηση keyword, τα social media και τα εξωτερικά links του website μας. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το περιεχόμενο, αφού είναι και ο στόχος του χρήστη σε κάθε σελίδα που επισκέπτεται.