Tο marketing και η επικοινωνία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της επιχείρησης, διότι όσο υψηλή κι αν είναι η ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών δεν είναι εφικτό να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό χωρίς την κατάλληλη προβολή και προώθηση.
Η προώθηση ανήκει στο βασικό μείγμα μάρκετινγκ και αποτελεί ένα από τα λεγόμενα 4P (Place, Price, Product, Promotion).
Το τελευταίο διάστημα λόγω και της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχει μία τάση ταύτισης της επικοινωνιακής στρατηγικής αποκλειστικά με την παρουσία της επιχείρησης στα social media.
Προφανώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την κάθε επιχείρηση το οποίο αν το αξιοποιήσει σωστά μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία της, αλλά δεν είναι το μόνο.
Μια επιχείρηση που θέλει να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της αλλά και να επιτύχει περεταίρω εξέλιξη και ανάπτυξη οφείλει να έχει μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική και να επεμβαίνει σε κάθε δυνατό κανάλι επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα :
- Δημόσιες σχέσεις: Η επιχείρηση θα πρέπει να προβάλλει με κάθε ευκαιρία το υψηλό αίσθημα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που την χαρακτηρίζει., Ιδιαίτερα ωφέλιμο είναι, εφόσον υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, να δίνονται χορηγίες σε events στα οποία συμμετέχουν εν δυνάμει πελάτες.
- Άμεσο Marketing: Οι ενέργειες άμεσου ταχυδρομείου (direct mail), τηλεμάρκετινγκ, άμεσης πώλησης (direct selling) και ηλεκτρονικής πώλησης αποτελούν σημαντικά εργαλεία ώστε οι επιχειρήσεις ναπείσουν τους καταναλωτές πως μόνο το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία θα ικανοποιήσει πλήρως τις ανάγκες τους.
- Προώθηση πωλήσεων: Ο βασικός στόχος της προώθησης των πωλήσεων είναι διπλός: να παρακινήσει τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει τελικώς την αγορά αλλά και να αυξήσει το μέσο όρο του ‘αγοραστικού’ καλαθιού (Αverage Basket Value). Στο πλαίσιο αυτό η επιχείρηση εφαρμόζει ειδικές εκπτώσεις, διανέμει δείγματα και απονέμει βραβεία. Παράλληλα η συμμετοχή της σε εκθέσεις ενισχύει την αξιοπιστία της και δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στον εν δυνάμει πελάτη να την επιλέξει.
- Διαφήμιση: Στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στον κινηματογράφο, στις εφημερίδες, στα περιοδικά καθώς και σε εξωτερικούς χώρους. Η τάση για μετατροπή των αγορών από offline σε online καθιστά την διαφήμιση στο διαδίκτυο την πλέον αποτελεσματική αρκεί φυσικά να επιλεχθεί το κατάλληλο μέσο σύμφωνα πάντα με τα χαρακτηριστικά του target group στο οποίο απευθύνεστε.
Μη χάνετε χρόνο!
Επιλέξτε την Quantum BITS για την εκπόνηση της δικής σας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας και δείτε τις πωλήσεις σας να εκτοξεύονται!